MAESTRA ISABEL GALLEGO GORRIA HLHI

N:\ESKOLAKO LOGOAK ETA MASKOTA\gorritxo.jpgOngi etorriak!

Ezagutu gaitzazu apur bat gehiago…
Conocenos un poquito más…

Mtra. Isabel Gallego Gorria HLHI, Bilboko Irala auzoan kokatutako eskola publikoa da.

Haur eta Lehen Hezkuntzako zentroa da, bi lerrotakoa.

2 urtetik 12 urte bitarteko hezkuntzaz arduratzen gara, D ereduan, noski! EUSKARA baita gure oinarria kultura, giza harremanak, aisia, kirola eta arlo akademikoa jorratzeko orduan.

M. Isabel Gallego Gorria es una Escuela Pública ubicada en el barrio bilbaíno de Irala.

Somos un centro de Educación Infantil y Primaria de dos líneas.

Nos ocupamos de la educación de 2 a 12 años, en el modelo D, ¡claro! Porque el EUSKERA es nuestra base a la hora de tratar la cultura, las relaciones sociales, el ocio, el deporte y el ámbito académico.

Elkarbizitzarako arauak

1. Ikasleak besteek dauzkaten eskubideak errespetatuko ditu.

2. Errespetuz tratatuko ditu ikaskideak,  besteen aurkako adeitasunik gabeko jarrera, keinu edo hitzak erabili gabe.

3. Besteen iritzia eta nahia errespetatuko ditu. Ezin izango du kideen aurkako mehatxuak edo irainak bota, ezta beste edonor bere borondatearen aurka zerbait egitera behartu.

4. Ezin da mantendu diskriminazioa dakarren edozein ekintza edo jokabidea, diskriminazio horren arrazoia edozein izanik ere.

5. Besteek ohorerako, intimitaterako eta irudi propiorako duten eskubidea errespetatuko du. Ezin izango du bere kideei grabaketarik egin, Interneten eskegi... Ikasleak ezin izango du sakelako telefonoa eskolara ekarri salbuespenak salbu. Kasu horietan irakasleari emango diete ateratzeko ordura arte.

6. Ikasleak bai eskolako materiala bai bere kideena zainduko ditu. Ezin izango du ikaskideen materiala nahita erabili, ezkutatu... haien borondatearen aurka.

7. Ikasleak eskolako dokumentuak edo jakinarazpenak dagozkien hartzaileei emango die aldaketarik egin gabe.

8. Ikasleak eskolako edozein langilek (irakasleek, hezitzaileek...) agindutakoa beteko du eta egia esango die informazio faltsua eman barik.

9. Ikaslea egunero eta puntualtasunez etorriko da eskolara, betiere horrela ez egiteko justifikaziorik baldin ez badauka.

10. Ikasleak beste eskolako esparruetan egon behar den jokabidea izango du  jantokian eta hango langileak beste eskolako langileak bezala tratatuko ditu.

ERABILTZAILEAREN GIDA
MANUAL DE USUARIO

"Lagunen artean" BLOG oficial de la eskola

"Lagunen artean" Aldizkari digitaleko sarbide zuzena